ESKAPARATE LEHIAKETA

SANTAMASAK 2019 OINARRIAK ERAKUSLEIHO LEHIAKETARAKO::::::


1. Lehiaketa honetan parte hartu dezakete Arrasateko komertzio eta zerbitzu guztiek, ostalaritzakoek barne.

2. Izena emateko epea bukatuko da 2019ko abenduaren 14a (barne).

3. Lehiaketan parte hartzeko, izena eman beharko da. Izena hemen emango da: Udaleko Toki Garapenaren sailean (943 25 20 17 – nlazpiur@arrasate.eus), BAZen, udal webgunean edo Merkataritzako bulego teknikoan (943 79 30 90 – aitziber@debagoiena.eus).

4. Erakusleihoak jarrita egongo dira abenduaren 15etik aurrera, eta gutxienez, abenduaren 31 arte egon beharko dira.

5. Lehiaketaren sariak erabakitzeko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:

  • Erakusleihoan Santamasetako giroa islatzea
  • Erakusleihoan Gabonetako giroa islatzea
  • Euskararen erabilera
  • Irudimena
  • Originaltasuna
  • Publizitate mezuaren eraginkortasuna
  • Ingurumenaren zaintza eta errespetu balioak
  • Emakumeen eta gizonezkoen artean berdintasuna errespetatuko da
  • Derrigorrezkoa izango da erakusleihoan jartzea dendan salgai dauden produktuak

6. Sariak honela banatuko dira:

  • 1. saria: plaka eta 600 €
  • 2. saria: plaka eta 400 €
  • 3. saria: plaka eta 300 € (Ibai-Artek emana)
  • Auzoko erakusleiho onenaren saria: plaka eta 300 €
  • Herritarren saria: plaka eta 300 €
  • Herritarren saria bozkatzen dutenen artean zozketatuko dira bost bono, 100 €koak, gastatzeko Arrasateko edozein komertziotan.

7. Epaimahaiaren erabakia aldaezina izango da eta hedabideen bitartez jakinaraziko da bere garaian. Bestalde, epaimahaiaren lana errazteko, eskatzen da erakusleihoak argiztatuta edukitzea lanegunetan, dendak ixteko ordura arte, eta jaiegun eta bezperetan, gaueko 21:00ak arte. Sariak banatuko dira 2019ko abenduaren 20an, 17:00etatik aurrera.

8. Epaimahaiak aukera izango du saririk hutsik uzteko.

9. Epaimahaia honela osatuko da:

  • Toki Garapenaren saileko edo eta batzordeko kide bat
  • Aditu bat apainketan, diseinuan edo eta eskaparatismoan
  • Merkatarien elkarteko kide bat

10. Bozketa telematikoa egingo da udal webgunearen bitartez, eta parte hartu dezakete herritar guztiek.

11. Lehiaketa honetan parte hartuz gero, oinarri hauek onartzen dira.

 

SANTAMASAK 2019 BASES PARA EL CONCURSO DE ESCAPARATES

1. En el presente concurso podrán participar todos los comercios y servicios de Arrasate/Mondragón, incluidos los de hostelería.

2. El plazo de inscripción terminará el 14 de diciembre de 2019 (incluido).

3. Para participar en el concurso será obligatorio inscribirse. La inscripción se realizará: En el departamento de Desarrollo Local del Ayuntamiento (943 25 20 17 – nlazpiur@arrasate.eus), en el BAZ, mediante la página web del Ayuntamiento o

en la oficina técnica de Comercio (943 79 30 90 – aitziber@debagoiena.eus).

4. Los escaparates estarán preparados a partir del 15 de diciembre, y como mínimo deberán permanecer hasta el 31 de diciembre.

5. Para el fallo de los premios del concurso se tendrán en cuenta los siguientes criterios:

  • En el escaparate se reflejará el ambiente de Santamasak
  • En el escaparate se reflejará el ambiente de Navidad
  • El uso del euskera
  • Imaginación
  • Originalidad
  • La eficacia del mensaje publicitario
  • Los valores del cuidado y respeto medioambiental
  • Se respetará la igualdad entre mujeres y hombres.
  • Será obligatorio colocar en el escaparate productos de venta del establecimiento

6. Los premios se repartirán de las siguiente manera:

  • 1. premio: Placa y 600 €
  • 2º premio: placa y 400 €
  • 3º premio: placa y 300 € (otorgado por Ibai-Arte)
  • Premio al mejor escaparate de barrio: placa y 300 €
  • Premio de la ciudadanía: placa y 300 €
  • Entre aquellas personas que voten el premio de la ciudadanía se sortearán cinco bonos de 100 € para consumirlo en cualquier comercio de Arrasate.

7. El fallo del jurado será inapelable y se dará a conocer a través de los medios de comunicación. Por otra parte, para facilitar la labor del jurado, se solicita tener iluminados los escaparates los días laborales, hasta el cierre de la tienda, y los días festivos y vísperas, hasta las 21:00 horas. El reparto de premios se llevará a cabo el día 20 de diciembre de 2019, a partir de las 17:00 horas.

8. El jurado podrá dejar desierto el premio.

9. El jurado se constituirá de la siguiente manera:

  • Un miembro del departamento y/o comisión de Desarrollo Local
  • Una persona experta en decoración, diseño y escaparatismo
  • Un miembro de la asociación de comerciantes

10. Se realizará una votación telemática a través de la página web municipal y podrá participar toda la ciudadanía.

11. La participación en este concurso supone la aceptación de estas bases.